dilluns, 3 de gener del 2011

De què va tot això?

Em presentaré. El meu nom és Marta Guiu, 27 anys, nascuda a Lleida on actualment resideixo, diplomada en Empresarials, post graduada en Producció i Gestió d’espectacles i amb un mestratge en Gestió cultural entre d’altres.
D’ofici, administrativa comptable, de professió, gestora cultural, sempre que m’ho puc permetre.
Aquest bloc, té la simple intenció de reflectir la cultura de terra endins, en aquest cas, la de Ponent, que lluny de les ensenyances de molt bons professors que he tingut com en Lluís Bonet o en Jaume Colomer, és molt diferent de la cultura de Barcelona.
Parlaré de músics que fan més de tècnics de llums o de cambrers que de músics, de petites companyies de teatre que sobreviuen de fer molt orgullosament teatre infantil i animacions, d’actors i actrius que es reuneixen un cop al mes en un cafè per fer riure a la gent gratuïtament, de projectes que comencen i d’altres que s’acaben, dels que es queden en el tinter i dels que no són el que semblaven.
Parlarem de la cultura de subsistència, de la que no t’ensenyen en els graus, postgraus ni màsters, la que descobreixes parlant, observant i convivint amb aquestes bèsties que es diuen artistes.


Pd. El títol del bloc, com els que em coneixen ja hauran descobert, és un petit homenatge, als petits espais com són el bar Antares i el Cafè de l'Escorxador ( i el seus cambrers) on tot sovint, quan ja ha caigut el sol, entre cerveses, s'esdevenen i s'esdevindran moltes de les converses que acabaran abocades en aquest bloc; i els emboirats, són aquelles companyies de nits, projectes, músiques i teatres amb els que de tant en tant fem camí...

2 comentaris:

  1. m'agrada molt! felicitats per la incitativa i endavant!!!!

    ResponElimina
  2. M'agrada, endavant Marta, felicitats per la iniciativa!
    Margarida

    ResponElimina